Ny film for Helsedirektoratet

Mange holdningskampanjer setter fokus på sykdom og sykdomsrammende, men i den nye filmen fra Helsedirektoratet er det de pårørendes historie som blir synliggjort. Vi har sammen med Racecar laget filmen som skal hjelpe pårørende å bli sett og hørt.

1 kunde, 3 Gullkorn-nominasjoner

Dinamo har sammen med Veidekke utviklet yrkesfagkampanjen ”Sammen bygger vi fremtiden” og rekrutteringskampanjen ”Har du det som skal til?”. I dag ble det kjent at kampanjene er belønnet med til sammen tre shortlist-nominasjoner i Gullkorn 2016.

Dinamo med viktig og sterk kampanje

Justisminister Anders Andunsen lanserte i går kampanjen ”Dinutvei.no” om vold i nære relasjoner. Kampanjen er laget av oss, og tre sterke filmer, annonser, utendørs, radio og annet materiell skal markedsføre den nye nasjonale nettportalen dinutvei.no

Vi styrker staben ytterligere

I dag begynner Tor Asbjørn Hegge som ny rådgiver hos oss. Hegge kommer fra stillingen som markedssjef i Aktiv Eiendomsmegling, og har ni års fartstid fra Eika Gruppen. Han føyer seg dermed inn i rekken av nyansettelser på Lagåsen den siste tiden.

Ny Rådgiver på Lagåsen

Denne uken begynner vår nye rådgiver og innholdsprodusent Elena Solberg. Elena skal jobbe med kunder innenfor fagområdene PR og Magazine. - Jeg gleder meg til å jobbe med et bredt spekter av kunder i et inspirerende og dynamisk miljø på Lagåsen, sier Elena.

To nye på Lagåsen

Vi har gleden av å annonsere to nyansettelser på Lagåsen. Lars-Einar Petterson (39) kommer til Dinamo fra stillingen som Nordic PR Manager i SATS, og Sigmund Malkenes (24) kommer fra informasjons- og markedsføringsstudier ved BI.

Min Stemme ble hørt!

Det er 24 år siden sist så mange førstegangsvelgere valgte å bruke stemmeretten sin. 2013 ble året den negative trenden snudde - ti prosentpoeng flere stemte for første gang i år enn i 2009.

Min Stemme 2013

I dag startet kampanjen MIN STEMME 2013 med full trøkk i over 20 av de største avisene i Norge, både på nett og papir. Kampanjen har som mål å inspirere flere – særlig unge – til å bruke stemmeretten, og Dinamo har hatt en sentral rolle i utvikling av både budskap, annonser og nettsider.